Apr 14, 2011

Dear Friends,

I'll be away from my blog and yours as well for a month, I going to Amman tomorrow (ان شاء الله) and other countries for a vacation to relax after hard two months.

I am going to miss you all, and really wish you all the best ,joy, happiness and  healthy wealthy life.

Um Omar faddeeli 7alek next Monday ma da5alni :$ and all whom like to see :D

And on this occasion I would like to thank you all for your kind support and lovely words during my rough days, you all were as my family on my loneliness and sadness days, I really appreciate our online friendship and I thanks Allah for the chance that has been given to me to know you all.

See you after a month :) wish me luck :) 

13 comments:

  1. استمتعي بالعطلة و ما تقضيها بالنوم، و سيبك من إم عمر (إلا إن أعطتك رشوة رطل كعك).

    تروحي و ترجعي بالسلامة

    ReplyDelete
  2. توصلي بالسلامه يا قمر
    انا...انا من اللي ليك تو سي :)

    الواحد بده راحه بعد فتره ضغط و ارهاق لترجع النفسيه لمكانها الصح ...فوووق فووووووووق :)

    انا من هلأ فاضيه و ام عمر معاها رقمي .... ان شاء الله بتنبسطي بكل دقيقه من الاجازه :)

    ReplyDelete
  3. شو نوم ما نوم
    انا من اعداء النوم في الاجازات :D

    انا ما رح استنى ام عمر ترشيني بالكعكات انا بدي اخدهم خاوى منها ;D

    ما تضربي ام عمر عم بمزح :'(

    ReplyDelete
  4. حبيبتي ويسبر :hug:
    و الله و انا كتير نفسي اشوفك و الله و أتشرف بمعرفتك :D

    خلص نقي فوق راس ام عمر و خليها تفضي حالها يوم الاثنين الجاي ان شاء الله :) و خليها تعطيكي رقمي كمان تاع الامارات لحد ما اخد رقم من الاردن :D

    الله يسلمك يا قمرة
    و بنشوفكم قريب ان شاء الله :hug:

    ReplyDelete
  5. هيه هيه :)

    ام عمر و بناءا على اوامرك حكت معي و اعطتني رقمك و ان شاء الله بنشوفك على خير يا قمر :)

    ReplyDelete
  6. بالتوفيق ان شاء الله
    بتنوّر الاردن
    وان شاء الله تنبسطي وتغيري جو

    ReplyDelete
  7. ما دام الموضوع فيه ام عمر خلص وصلتي ، كعك و الذي منو

    Good luck

    ReplyDelete
  8. رح نستناكي .. هلأ بس انبسطي :)

    ReplyDelete
  9. وووووووووووووووووووو طبعا ً أم عمر ضاربة طنااااااااااااااش


    آآآآآخ بس

    ---

    استمتعي بالإجازة

    :)

    ReplyDelete
  10. so um omar can be there while i cant! great!

    ReplyDelete
  11. lesh ma 3zmteeeenyyyy
    bamza7
    wak alf mbrook,allah yese3dek ya rb I'm truly happy for you <3

    ReplyDelete
  12. Mabroook, inshalla btetHani, w hav fun here :)

    ReplyDelete
  13. بالسلامة إن شاء الله
    وربنا يوفقك

    ReplyDelete